Latest Movies

Pretty White Bitch Gonna Listen To Everything I SayπŸ˜ˆβ›“οΈ

College just started back up. So you know what that mean! Fresh young white girls everywhere!

And you know where you can find some of the prettiest white bitches? In them sorority houses!

Them white girls all wanna be part of the in crowd, and joining up with these syditty bitches in the big ass houses is a popular way around here.

My sister was always bougie as hell so it ain't no surprise to me she joined one of these orgs and shii I'm glad she did! Cuz whenever she need help pledging these girls, I stay ready!

And today, I'm glad I did. Cuz my sister wanted me to quiz this new recruit about history and all this boring shii...but I think...maybe we change it up a lil. Maybe I quiz this pretty white bitch a different way...

Date Added: August 26, 2023

|

30 min of video

  • Featuring:

Stepsister Gotta Give Up Sum Ass If She Not Tryna Get In Trouble😈

I'm not sure why but I always had trouble sleeping. I gotta have a TV on or sumthin usually. I was watchin sumthin on TV and fell out...and then sumthin woke my ass up! I sleep light AF. Ain't nobody sneaking up on me!

But wasn't nobody tryna sneak UP on me...sumbody was tryna sneak IN!

Who? My bad ass step sister Amari. Knew she was trouble as soon as I met her after my mom married her pops.

This bitch got everybody fooled. She look innocent AF, like she don't even know what the words "trouble" and "party" mean. But that shii all a act. Amari bad AF. She always goin out partying, hangin out wit niqqas she not supposed to.

And tonight ain't no different. She walking in tryna be quiet but of course I hear her ass stumbling around.

She lucky her dad outta town workin and my moms be xtra sleep. Her dad already told her ass she got a new curfew and I kno she aint tryna get in trouble wit him. Its a party she been goin crazy waitin for and if she got on his bad side, he would make sure her ass was locked TF down.

Maybe I'm half sleep still but ngl sis lookin sexy asl. Always thought she was pretty AF. Shii she my step sister so we aint related and I got eyes TF! Look at her pretty ass. That dress hugging her lil body. I kno she tight...

Wonder how bad she tryna get to keep me from telling her daddy how bad she is...

Date Added: August 22, 2023

|

166 Pics, 70 min of video

Cheating Phat Ass MILF Gotta Take Black Dick Too!πŸ‘πŸ’πŸ†

You always see sum crazy stuff working in these high rises downtown.

Today wasn't no different. I'm out here just doin my job, droppin sum packages off to the people that live here.

And I see this dude comin out the spot I'm spose to go to next. Peep this...dude ain't the one that live there...but he got a wife....and its the middle of the day when I kno the dude that live there at work.

Yeaaaaa. She steppin out on her dude. He unlucky AF cuz his wife fine asl. She like dressin like a slut so I see her all the time wit her ass hanging out And that shii be BOUNCING.

I know her dude would be mad AF knowin another niqqa clappin his bitch.

She prolly dont want him to find out rite?

Bet she would do anything to keep that lil secret...even takin black dick. Mite even lick a niqqa asshole too...

FULL VIDEO

Date Added: August 7, 2023

|

253 Pics, 49 min of video

Schoolgirl Pays The Plug By Taking BBC Deep In Her Pussy & Throat!

********BE ADVISED!!!! THIS SCENE INCORPORATES A SCENARIO AND USES PROPS THAT MAY BE TRIGGERING OR OFFENSIVE TO SOME VIEWERS. IF SUCH CONTENT DISTURBS YOU, PLEASE DO NOT WATCH

THIS SCENE FEATURES REALISTIC DEPICTIONS OF ROUGH SEX AND REALISTIC DEPICTIONS OF EMOTIONAL DISTRESS. DO NOT WATCH IF ROUGH SEX/TABOO CONTENT OFFENDS YOU.

THIS FANTASY SCENARIO TOOK PLACE IN A CONTROLLED ENVIRONMENT. ALL MODELS SHARE SIMILAR KINKS THAT WERE DISCUSSED AND CONSENTED TO BEFORE FILMING COMMENCED.****

Bein the plug ain't all its cracked up to be sumtimes.

Ya the money valid AF, you meet sum cool people. Its def worse ways to make a livin.

But even wit all that good, sumtimes sum of the bad come in. And the worst part is when muhfukas waste my time and my money.

Today I was spose to be chillin but one of my regulars said this new bitch was tryna cop. She hitt me up, stay far AF. But you know, Im a businessman, new customers and all that. So I head over there.

I drove all the way across town, burned through all my gas, sat in hot ass traffic annoyed AF...only for me to get there and this bitch not have my money.

She talmbout cashapp not workin, her parents got her cards all that.

Sound like sum bullshii to me. Sound like sum lil white bitch tryna take money out my pocket.

Wasted all my time drivin over here, other customers waitin, sum sayin they already copped...this bitch got me fucked up.

No bread? Bet. This pretty lil white bitch got sumthin else that she gonna pay me wit.

Date Added: July 28, 2023

|

95 Pics, 55 min of video

  • Featuring:

All That Ass Not Safe Around BBCπŸ‘πŸ₯·πŸΏπŸ”ͺ

She don't kno it...but I been watching her.

Watching this bitch all day.

All day she been walking around, carrying all that.

Dragging it with her, ignoring it while it shake and bounce all over the place....

I ain't ignoring it. I see all that.

All that ass. Phat. Juicy. Big ASL.

And she got the nerve to walk around all fuqn day draggin that ass around in front of a muhhfucka?

FULL VIDEO

Date Added: July 17, 2023

|

209 Pics, 56 min of video

B4 U Go Clubbin Clean This Dirty Black Ass, Black Dick & Balls Up🧽🧹🫧

Its the weekend. Weather nice. Good vibes in the air. Time to get hype, turn up.

The club is definitely gonna be poppin. They got live performances, the best dj...it's gonna be crazy.

Selena definitely tryna go.

But before she go out...she got to take care of sum stuff.

She gotta make sure everything get cleaned up.

Its dirty tho. Mite need to change fits when she done.

Date Added: July 15, 2023

|

107 Pics, 71 min of video

Big Titty Good Girl Wit A Phatty Gotta Take BBC!πŸ˜‡πŸ‘πŸ†

She a sweet and innocent small town girl. You can tell she pretty AF just by looking at her.

But underneath that Sunday dress is a body out this world.

Soft smooth milky white skin.

Big Juicy Mouthwatering Titties.

And A Round, Phat, Bouncing Ass.

Before she go home...she got to make a stop and handle sumthin HARD.

Date Added: July 9, 2023

|

155 Pics, 44 min of video

BBC & Black Ass Crash The PartyπŸ₯·πŸΎπŸ₯³πŸ”ͺ

****THIS SCENE INCORPORATES A SCENARIO THAT MAY BE TRIGGERING OR OFFENSIVE TO SOME VIEWERS. IF SUCH CONTENT DISTURBS YOU, PLEASE DO NOT WATCH******

Alex and her best friend Maxine are always together. The booty twins, her classmates call them. They're always going to festivals and parties together. Maxine invited Alex to a party tonight actually!

But that was hours ago. Alex hasn't been able to reach Max since. Which is very weird because they always talk about their outfits before they go out. Max's phone just rings and rings, she's not responding to texts.

That's so unlike Max. It makes Alex a lil worried. So she decides to stop by Maxine's place to see whats up.

She's not the only one checking up on Maxine tho. Someone's been watching Max. Watching her all week in fact. And he finally decided to drop in and see how she's doing...personally.

Who is he? Branden. A guy with very...interesting thoughts. He's the reason Maxine isn't answering the phone. She's been busy.

Alex doesn't know this, however. She's on her way to her friend's spot right now. Something else she doesn't know is that Maxine isn't home by herself....

Date Added: July 4, 2023

|

74 Pics, 43 min of video

What are you waiting for?